TSUNAMI XIXÓN anuncia dellos cambios qu'ameyoren el festival

Redacción
Xueves 13, Xunetu de 2017, 1:41 pm

La primer edición del Tsunami Xixón va camín de ser un ésitu total. El ritmu de venta a menos de dos selmanes para l'entamu anuncia un previsible “sold-out”.

La organización, por cuenta de los comentarios y suxerencies que fueron recibiendo desque anuciaron el cartelu y la distribución per díes  de los grupos, foi realizando pequénos axustes na programación col únicu fin de garantizar el bienestar de tolos asistentes y que tol mundu que tenga entrada pueda ver los conciertos de manera cómoda.

Distribucion

El principal cambéu foi atender un pidimientu constante que suxuría'l treslláu de parte de los conciertos primeramente programaos el vienres na Plaza Mayor a Llaboral Ciudá de la Cultura. Esto significa que va ser necesariu l'abonu para poder entrar, y va tar acutáu a los compradores de los mesmos.

Equí nun acaben los cambeos, dalgunos de los grupos primeramente anunciaos para sábadu van pasar para vienres para formar parte d'una sesión vermú en dicha Plaza Mayor, de calter gratuitu, que va tener llugar al mediudía. Darréu van tener llugar los conciertos gratuitos del skatepark de Cimavilla y depués los conciertos na Llaboral, onde'l sábadu va haber dos escenarios nos que se van alternar los grupos. Gracies a esto nun van esistir asolapes ente artistes en tol festival, asina que podrá esfrutase de tolos grupos del cartelu.

Una programación de dos díes, variada y pa tola familia, y qu'amás va dexar mientres el primer día poder esfrutar de conciertos somorguiaos na ciudá, na so gastronomía y na so xente, y afayar la esperiencia “tsunami”.

Pa poder movese ente escenarios, va haber llínea de buses constante ente zones de conciertos y tamién dende'l Camping de Deva hasta la ciudá.

Los horarios van tar llistos definitivamente nos próximos díes. TAI SOLLERTES

El Tsunami Xixón vien pa quedase y establecese en Xixón como xuna de les grandes cites del branu na Península.

VIENRES 28

LABORAL CIUDAD DE LA CULTURA: 

Toundra (con orquesta)
Desakato
Sexy Zebras
Acid Mess
Last Titans (finalista concursu Coma)

SESIÓN VERMÚ PLAZA MAYOR: 

Joey Cape
True Mountains 
Dani Llamas

SKATEPARK 

Misiva (Misiva Punk Rock)
The Garage Van


SÁBADU 29 (Laboral Ciudad de la Cultura)
The Offspring
Pennywise
Graveyard
The Sounds
Berri Txarrak
Talco

KADAVAR
Los Tiki Phantoms
Jardín de la Croix
Sam Alone & The Gravediggers
FAVX
VULK
Las Eléctricas (finalista concursu Coma)
Carisma (finalista concursu Coma)

 

Últimas
Al azar

Hemeroteca

Buscador